Mindennapi Limonádé

Csupán citromlé, cukor és víz keveréke, mégis mindenki máshogy csinálja.

Hétköznapi smink

2018. április 30. 11:50 - limonadeblog

collage.jpg

Imádok sminkelni. Messze vagyok a profitól, de ez sosem tartott vissza. Lenyűgöz, hogy mennyi minden lehet az ember arcán kiemelni, eltüntetni vagy épp átalakítani egy kis festékkel.

Egy szállodában a hétköznapokon nem lehet sokat kísérletezni, így az elmúlt négy évben kialakult egy jól bevált rutinom, ami röviden a cicaszem-nude száj kombináció. 

A termékek nagy része évek óta ugyanaz, bár akad köztük pár, ami vadonatúj és azonnali szerelem volt.

Az újra meg újra a polcomon landoló kedvencek:
 
- Garnier BB Krém kombinált/zsíros bőrre: Az egyetlen BB krém, ami működik a bőrömön, anélkül, hogy lefolyna, vagy másnapra tönkretenné a bőröm. Tudom, divat a Garniert utálni, de néhány terméküknél még nem találtam jobbat, valamiért az én bőröm imádja.
 
- Manhattan Soft Kompakt Púder: Az "átlátszó" árnyalatba egyenesen szerelmes vagyok. Egész nap matt marad a bőröm, nem szemcsés, nem gyűlik össze a nem létező ráncaimban, csak ajánlani tudom.
 
- Essence Liquid Ink Vízálló Szemhéjtus: Számomra kenterbe verte az összes drágább társát. Egész nap fixen tart, könnyű kezelni, és tényleg vízálló-könnyálló-balatonálló.
 
- L'Oreal Paris Voluminous Butterfly Szempillaspirál: Évekig kerestem azt a szempillaspirált, ami nem pereg le a szemem alá, és még csinál is valamit a szempilláimmal, aztán megtaláltam ezt a csodát. Imádom, folyamatosan újraveszem, és el nem cserélném semmire.

Új kedvencek:
 
- Makeup Revolution Brow Pomade: Körülbelül egy hónapja vettem meg, és isteni amit tud. Bár a hozzá adott ecsethez nem nyúltam, arról nem tudok nyilatkozni, de a kence maga könnyen kezelhető, szépen formáz és tartós.
 
Benefit They're Real! Double The Lip rúzs: Új szerzemény, azonnali szerelem. Tényleg nagyobbnak tűnik tőle a száj, bár a duplázás nem igaz. Imádom az állagát, nagyon krémes, egyszerű felkenni, de bombabiztosan tart órákon át.
 
- Manhattan Powder Rouge Pirosító: A pirosítókkal mindig bajban vagyok. Ha eléggé pigmentált, szép a színe és még tartós is, nekem megfelel. Ritkán van kedvenc pirosítóm, bár be kell valljam ezt a darabot már harmadjára raktam a kosaramba, lehet, hogy mégiscsak tud valamit.

 
Ez a kombináció a legkisebb neszeszerben is elfér, és röpke 10 perc alatt prezentálhatóvá alakít, még a legrosszabb megfázással/macskajajjal is, és mindenkinek jól áll, hiszen a színeket úgy alakíthatod, ahogy szeretnéd, röviden igazi jolly joker.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapilimonade.blog.hu/api/trackback/id/tr9713877554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása